Ons kwaliteitsmanagementsysteem hebben we ingericht op basis van wettelijke eisen, eisen van onze stakeholders en de eisen uit de norm ISO 9001:2015. Ons streven is er op gericht onze stakeholders zo goed mogelijk te bedienen en zullen altijd kijken naar mogelijkheden om continue te verbeteren. Het verhogen van klanttevredenheid is hier een onderdeel van.
Bij Vooruit met zorg zijn we toegewijd aan het leveren van hoogwaardige en zorgvuldige dienstverlening. We begrijpen echter dat er situaties kunnen zijn waarin onze cliënten of hun families behoefte hebben aan een luisterend oor of het uiten van zorgen over de ontvangen zorg. Om onze toewijding aan transparantie en verantwoordelijkheid te onderstrepen, zijn wij trots te melden dat we aangesloten zijn bij een onafhankelijke klachtenregeling en erkende geschillencommissies conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) en de Jeugdwet.
We nemen uw feedback serieus en gebruiken deze als een kans om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. Uw vertrouwen en tevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel, en wij streven ernaar om aan uw verwachtingen te voldoen en deze te overtreffen.